23948sdkhjf

Det sker: Forbrugerkrisen er aflyst

Sådan lyder overskriften, når PEJ Gruppen inviterer til store kædedag 12. juni.
Forbrugskrisen er forbi. Forbrugertilliden stiger og forbrugerne vejrer morgenluft. Danskerne bruger lige så mange penge som i jubelårene 2006 og 2007. Alligevel taber de fysiske butikker markedsandele i stor stil, skriver PEJ Gruppen og stiller spørgmålet:

Er kæderne og butikkerne klar til at møde efter-krise-forbrugernes krav og ønsker?

Svaret er ifølge PEJ Gruppen på nuværende tidspunkt – nej. Men det kan der laves om på.

Under sloganet ’Drop krisen – bliv klædt på til fremtiden – find din force’ inviterer PEJ Gruppen til kædedag den 12. juni i Herning, hvor den står på syv timers intensiv og konstruktiv fokus på detailbranchens fremtidsmuligheder.

Læs mere om arrangementet, tilmelding og foredrag på www.pejgruppen.com/events/kaedekonference/
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.11